Dün özel hastanede kan verdim (genelde orda baktırıyorum) en son betam 8974 tü dün 1765 çıktı. Başladım ağlamaya.. sonra dedim bir yanlışlık var. Doktorum aradı laboratuvarı düzeltme yapıldı 11.000 çıktı ama 11 binde yeterli değildi. Doktorumun güvendiği bir yerde kan verdim değerim 19.894 çıktı. Bebeğimin kalp atışını duyduk yolk kesesi tamamen oluşmuştu. Çok üzüldüm gerçekten… şuan içime su serpildi sanki…