newmomA canım ben bir kova suya birazcık elma sirkesi ve beyaz sirke koymuştum onlarla sildim, elma sirkesini mobilyayı aldığımız yer söyledi, haftada bir siliyodum. 1 ay falan boş kaldı havalandı sonra yerleştirdim ama şu mevsimde odayı havalandırmanız da çok zor. İllaki biraz koku kalıyor kullandıkça gidecekmiş tamamen. Ben de bebeğin kıyafetlerini yerleştirince chakradan sabun aldım dolabın içine onlardan koydum, şimdi kapağını açınca mis gibi sabun kokuyor tavsiye ederimm