ebegebe bende tüp bebekle hamile kaldım.keseyi perşembe görücez nasipse benimde transfermden 12. gün 948 çıktı değerim iki gün sonra tekrar yaptırdım 4778 çıktı ikiz olabilir dedi doktorum ama keseden sonra netleşcek.ikiz olma olasılığı bi yandan güzel gelsede bi yandan insanı tedirgin ediyor.sağlıklı sıhhatlisini nasip etsin Rabbim ama benimde içimden ister istemez inşallah tektir diyorum