poyrazinannesi1 Merhaba hanımlar, Trendyolda depend için 36-42 beden arası olanlar M almalı yazıyor, siz kaç kiloda kaç beden aldınız acaba? Teşekkürler.
poyrazinannesi1 Bir pakette 9 tane varmış yeterli olur mu? Bunu giyip üstüne külot mu giyiyoruz? Ya da bunun için ped mi takıyoruz? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. ❤️
Bernako poyrazinannesi1 hayır o külot şeklinde pet zaten ayrıyetten külot giymene gerek yok rahat edemem diyorsan giyersin tabi
hunilimom poyrazinannesi1 hayır zaten kilot gibi komple ped tarzında kan felan çıkmıyor başka bisey de giymiyorsun onun dışında ben normal doğum yaptım 9 tane yetti bana ilk hastaneye giderken taktim suyum gelmişti su akmasın dedim doğumdan sonra kullandım çok kanamam olmamıştı bana yetti
MUSU21 poyrazinannesi1 sanirim kimse yazmamis, kirlenince yanda ki dikislerden cekip yirtiyosun asiri rahat yumusak bisey..ben yanima camasir aldim ama hic gerek kalmadi kullanmadim. Ztn cok agrim vardi gozum bisey gormedi geceliklerimle ciktim😀
poyrazinannesi1 hunilimom Çok iyi bir şeymiş ya, benim ilk hamileliğim çok bilgim yok. Ben de bir paket alayım, yetmezse alınır tekrar. Teşekkür ederim.
ezgi0901 poyrazinannesi1 canım 65-85 kilo aralığında doğum yapan herkes L alıyor aklında bulunsun. Onun içine dışına bişey giymene gerek yok kullandıktan sonra da yırtıp atıcaksın. Ama hastane çantana onu koycaksın ya, yanına ekstra olarak biraz yüksek bel külot al en azından 2-3 tane. Bir de normal orkid koydum ben. Hastaneden çıkarken az bi kanama falan olursa diye düşündüm.