edaaylin Kızım 20 aylık ve 14 haftalık hamileyim kızıma hamileyken hep sol tarafta duruyordu. Şimdi bebeğim yine sol tarafta duruyo acaba sol tarafta duran bebeklerin cinsiyeti kız mı oluyor. Yoksa ilk kızımda tesadufmuydu bilen var mı
Hacer13 edaaylin sanmam benimki de hep sağda duruyor sağda duran erkek olur dediler ama kız bebeğim olacak inşallah
Poyrazinannesiiii edaaylin hiç onunla alakası yok benim bebeğim hep soldaydı birde 20. Haftaya kadar cinsiyetini göstermedi çevremdeki herkes kesin kız demişti. oğlumuz olacağını öğrendik ters köşe yaptı bize
Nurcanyks Evt bildiğim kadarıyla erkek bebek sağda kız bebek solda oluyor büyük ihtimalle kızınız olacak 😊
Hacer13 Arkadaşım da hamile onunki de solda duruyor kız sanıyordu ama erkek çıktı yani nerde durduğuyla pek alakalı olduğunu sanmıyorum. Allah gönlünüze göre versin🤗
Mirac_Beram34 Benimde hep solda duruyor. Kendimi o kadar inandırmışım ki doktor erkek diyince çok şaşırmıştım. 20 gün sonra tekrar gittiğimde yine erkek dedi 🤗 oğlum olcak nasipse
Sull edaaylin ben 30+5 ‘inci haftadayım kızım baştan beri hep sağ tarafta bence bu duruş taraflarına çok fazla itibar etmeyin 😌
Nehirimmmmm edaaylin bnm erkek bebeğim ama solda 👈😄 tabi daha 14 haftalıkken erkek dedi daha da gitmedim hastaneye 😃