Yumurta oluşmayınca nasıl hamıle kalıcan canım sen yumurta oluşturuyorsun adet dönemınde regl bıtıncede bırlıkte olduğunuzda yumurta ve sperm bırlesıyo embrıyo olusmaya baslıyo regl olmassan yumurtaların calısmıyo demektir son adetıne bakılır yanı son bırlıkte olduğun tarıhe degıl hemen bırlıkte olmayla hamılelık oluşmaz vucut buna önceden her ay kendını hazırlar adet dönemınde