Krkmztugce aslinda sonra hastane degil 😃 sabah 5:30 gibi basladi bahsettigim sey. İntermetten cok okuyordum sanci basladiginda hemen acilma olmuyor evde sanciyi cekmek daha iyi faln diye. Ablam ve kuzenim bizde kaliyorlardi dogum icin. Gittim onlari kaldirdim. Kuzenim de normal dogum yapmisti su öyle olmaz dedi bi anda boşalır sen altina kacirmişsindir dedi inanmadilar uyumaya devam ettiler 😂 ben de gittim uzandim ama uyumak ne mümkün. Eşim hastaneye gidelim diye zorladi ama olmaz evde kalacam sancılar sıklaşırsa hastaneye gideriz dedim. Neyse cok uzattim akşam 6-7 ye kadar gitmedim hastaneye sancilar bana göre sıklaşmıştı. Bi gittik sadece 2 cm aciklik vardi 🤷♀️ hemen dogumhaneye aldilar dogurana kadar tek basima orda kaldim. İyi ki hemen gitmemişim hastaneye dedim bari tüm günü evde geçirmiştim 😃