Mihri21_ Kızlar acil yanıtlayın lütfen 20+4 kan değerim çok düşük kansızlık var ne yapmam lazmm yaaa😏
Funday35 Mihri21_ Hünnap keçi boynuzu pekmezi iç sabah akşam aç karnına canım ben hem kan ilacı hemde pekmez içiyorum takviye olarak faydasını görüyorum çok
Aysenuruy18 Mihri21_ bende de aynı sorun vardı kan ilacımı daha yüksek mg verdi doktor ve hep tahin ile üzüm pekmezi yiyorum kahvaltıda yükseldi değerim şimdi
Htc_31 Karadut özü bire bir hemen etki ediyor ben kullandım ölçülü şerbet yapıp içiyorsun onu doktorum da bunu önermişti bana
Mihri21_ Htc_31 dimi yaa bi ara diyorlardı inan aklıma hiç gelmedi karadut özü ve çekiboyniz pekmezi kullancm
Bernako Mihri21_ pekmezlerle destekleyebilirsin yada C vitaminiyle tüketebilirsin daha etkili oluyor ozaman
Selmi Mihri21_ ben gordugum icin soyledim ben kan deyerler cok cok dusuk idi ben 1 aya 2 bucuk kilo kanm arti gunde 9 kasik iciyordm pekmezi abartmisdm baya😂