Son 1 haftadır olcağımı öğrendiğimden beri uykularımı kaçıran bugün doktor kapısında dört dönen girince hüngür hüngür ağlayan😁 tam girerken çişim gelip korkudan çişim geldi yapıp geliyorum diyen ben ahahahaha🤣 bugün oldumda geldim Allahım sizi gebertcem kızlar burda okuduklarım yüzünden böyle korku sarmıştı hiç bişey yokmuş vallahi ağladığım için çok utandım doktorada söyledim pardon hocam çok utandım diye🤣 bana örtü verdi örttürmedim bile altım çıplak yattım ağlıyorum hahahah doktor geldi neyden korkuyosun normal doğumdan mı? Hayır sezeryandan mı? Hayır dedim hocam yapmayın ya çatıdan dedim🤣 o jeli sıkmışta sıkmış eline bulamaç yapmış zaten soğuk vıjjtt diye girdi hemen parmakları soktu çıkardı başka hiçbişey yoktu bu muydu dedim yaa allahım hemen susuverdim sonra güldüm kendime 🤣 36+0 da oldum vee gün verdi doktorum 15 gün sonraya 9-10 şubat maksimum dedi 💜💘🥰🥺