Deryaasn ben aldım kokusu midemi kaldırdı hiç kokusu olmamasını yada güzel kokmasını tercih ederdim o kadar övüldü ki bide 12 li paket aldım tenime sürdüm mü afedersiniz çiş kokusu gibi koku bırakıyor gerçekten öğürdüm kaç kere ve gebeliğimde mide sorunu yaşamamama rağmen çok örcbur kalırsam anca altını alırken kullanıcam. E bebekte goon markası var yenidoğan oda çok güzel buna bin basar bence daha kokusuz çünkü ve uygun fiyatlı