melekylmzr Merhabalar 38 haftalığım bebegimin suyu hiç kalmamış suni sancı verip yarin dogumu baslatacaklar benim 1cm acilmam var bebekte kanalda değil bu durumu yasayan arkadaslar napmam lazim
Nnur1 melekylmzr ben de suniyle doğurdum. Senin bişey yapman gerekmiyor sancıları sakinlikle karşılayıp güzelde ıkınman yeterli gerisi ebe ve doktorlarda 😊