Kızlar tiroid ameliyatı olup gebe kalan var mı aranızda ne olur fikir verin. 2yıl önce hipertiroid rahatsızlığı çıktı bende 1 sene ilaç tedavisi oldum sonuçlarım normale döndü ( o süre zarfında bebek düşünme demişti doktorum) Eylül ayında 9 haftalıkken düşük yaptım.Şimdi yine tsh değerim çok düşmüş