Sonkedi Merhaba 5+2 de keseyi gördük doktor bi hafta sonra kontrole gel kese dolu mu boş mu bakalım dedi . Kesenin içinin dolu olduğunu sizler kaçıncı haftada gördünüz anneler
aylinpalaa Sonkedi bende kese 6+2 de görüldü 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi ve dün duyduk çok şükür
Hanifedurmus Sonkedi 5. Haftada keseyi gördüm 7. Haftada kalp atışına bakmak için çağırdı gittik cihaz kalp atışını algiliyo ama ses alamıyoruz dediler bu arada devlet Hastanesiydi daha sonra özele gittik orada duyduk kalp atışlarını 🥰
Ffnur Sonkedi bnde oyle cnm 5+3de gttm kese gorundu sadece iki hafta sonra gel dedi persembe gtcem ins hem bebegi hem kalp atisini duyarm
altnbebek Bende 7 haftamda bebeğide kalp atışınıda gördüm duydum canım oluyor öyle gözükmediği korkma
Merveymen50 5+3 teyim bugun kese görüldü 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi sabırsızlıkla2 haftayı bekliyorum