Benim de tüp bebekle sahip olduğum üç kaybım var şimdiki hamileliğim de kendiliğinden oldu 🤩 o korkuları fazlasıyla kim bilir kaç katı yaşıyorum ama dua etmekten başka çarem yok bebeğimi Allah’ıma emanet ettim o izin verirse kucağıma alacağım kimseye söylemeyin hamileliğinizi nazar değiyor ben şimdilik saklıyorum 12 haftalığız