Kızlar 13 hafta 3 günlük hamileyim son 1 haftadır karın ağrısı gibi değil de nasıl anlatim karnım çok sert birşey saplanıyor gibi acıyor şiş gibi duruyor ellediğim bastırdığım zaman acıyor bunun adı ney ya normal mi hasımsızlık mı gaz var gibi hissediyorum çünkü
Ne yapmam lazım yaşayan varmı