BabyAAO 37 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı sabah suyum azalmış doktor riske atmadan bugün 5 gibi sezaryenle alalım dedi şoktan çıkamıyorum hala 😥 spinal mi daha iyi epidural mi ?
Meltemkrkmz BabyAAO Allah yardımcın olsun canım benim. Sezeryan hakkında bilgim yok doktoruna so en güzel o yardımcı olacaktır sana. Sağ salim bebegıne kavus ınsallah. Haftan cok iyi korkma sakın ❤️
Aayyssuu BabyAAO 2 doğumumu da spinal yaptım canım benimde küçük oğlum 37. Haftada doğdu hiç korkma zaten belden uyuşturmada Doğumdan sonraki ilk acıyı 6-7 saat hissetmiyosun büyük avantaj oluyor daha sonrasında da ağrı kesicilerle hafif oluyor sadece ne kadar çok ayağa kalkıp gezinirsen gerçekten o kadar iyileşmen hızlanıyor sağ Salim kavuşman dileğiyle inşallah 🙏
poyrazinannesi1 İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Sakin olmaya çalışın, bol bol dua edin. Benim de fikrim yok, bilgi almaya geldim.
AlyaUrasmoms BabyAAO Canım pek bilgim yok, benim ilk sezaryenim genel anestezi ile oldu. Ama kimden duyduysam spinali öneriyor. Bir çok kişi benim 2. sezaryeni de spinal önerdiler 😌
Seldaapk BabyAAO spinal sezeryan oldum 3 yıl önce her hangi bir sıkıntı yaşamadım epidural daha ziyade normal doğumlarda uygulanıyor sezeryanda çok tercih edilen bir yöntem değil bildiğim kadaraiyla
Merve_KOPUK BabyAAO oncelikle saglikla al bebegini kucagina insallah pazartesi günü bende spinal sezarynle dogum yapicm insallah canm bi cok avantajini okudum burdan icim epey rahatladi ki anestezi doktoruda spinali önerdi 😊
LawyerEce BabyAAO Su azalması panikletmesin canım sadece bugün erkenden alalım riske düşme demiş. Spinal sezeryan öneriyorum. 👼🏼🌸