Zeloss telaş etmeyin benim de öyleydi, koyu kahve ve pıhtılı geliyordu. Rahim kendini temizliyor normal. O zamanla iyice açılacak ve geçecek sabırlı olun. Benim kahve lekelenmem 1 ay sürdü. Çok şükür bitti sayılır oyuzden hiç stres yapmayın düzenli doktor takibinizi yapın hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle🙏