Pinaray0309 canım oğlumu orda doğurdum gece 4 de gıttım abuk sabuk bı nıbetcı doktor getırmısler bana resmen bağırıp çağırdı ıkınmazsan çocuğunu vakumla alırım uzaylı gıbı kafası olur dedı tramva oldu dıgumum ellı kere hasta bakıcılara çarşafımı degısın hep kan ıcınde dedım takmadılar ılgı alaka sıfır asla tavsiye etmem lale hanım ıcın 4 saat muayene bekledım paranla rezıl oluyorsun ıkı güzel söz soyouyo ama saatlerce bekliyorsun aşırı yoğun bı doktor hastanede kalıtesız asla düşünme derım devlet dahı daha ıyı