Gizmo55 bence acele etme bir kaç gün daha bekle testi tekrarla koyulasmasi lazım eğer koyulasirsa hamilesinizdir ona göre gidin kan verin şuan hamileyseniz bile değeriniz düşüktür muhtemelen ve kimyasala çevirme riski var üzülürsünüz inşallah bebeğiniz sizinledir ve sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰