Tanemveannesi_ Kaç senedir %90 diyip duruyorlardi 17+5 olduk bugün kontrole gittik gene nazlı çocuğum arkası dönük bir şekildeydi doktorumuz çevirdi ve parmaklarını gözlerini gördüm 🥰🥰 doktor kız dedi detaylı 14 Şubat’ta inşallah bize sürpriz yapmaz kerata 😂
Duygu388 ayy darısı bize inşallah ilk önce %90 kız dedi sonra gttik %88 erkek dedi 29 haftalıkken gdcem baklm tam ne olcak cinsiyeti 😃
Tanemveannesi_ Duygu388 ay inşallah istedigin olur bize 3 oldu bu kız dedielr yanılma payı veriyoruz kendimize dedi doktor ama 3 kre aynisni diyince bilemedim ve herkes diyor erkek olsa açar bacağıni benimki hep arkası dönük