12 sinden 22 sine kadar betam çok güzel artış gösterdi. 22 sinde değerim 8974 tü, 24 ünde tekrar verdiğimde ( doktorum 10 bin üzeri değerlerde dilüsyonlu bakılmasını istedi ) hastaneye gittik dilüsyonu bilmiyorlardı sordular soruşturdular neyse kan alındı dilüsyonlu bakılmadı. Tekrar hastaneye çağrıldım gittim verdim kan. Değeri 1760 girmişler. Dedim bunda bir problem var. Hiç üzülmedim. Hemen laboratuvarı aradık. Değer doğru dendi. E o zaman benim düşük yapmam gerekiyordu. Kanamam yok ağrım yok. Sabah doktoruma gittik. Yolk kesesi tamamen oluşmuştu. Kalp atışınıda gördük fakat çok yeni dedi doktor. Doktor laboratuvarı kendisi arayıp tekrar bakılmasını rica etti. Bu seferde 11.940 çıktı değer şuanda yeterli değil. Anlam veremiyorum yani?