Zmra canm Rabbimden gelen bsy stres yapıp bebisini etkileme bol dua et , sağlıkla doğdu cok şükür . Doğar doğmaz kalp yerine goturduler tedbir amaçlı 5 gün kaldi eve çıktık 20 gün sonra kontrol dedi gittik amelyt acillk bsy yok takip edicez aort kapağında darlık var dedi işte bir ay önce gittim tekrar çağırdı on gün sonraya randevum var gene gitcez işte morarma olursa direk getir mudahale ederiz dedi Allah korusun .. rabbim evlatlarımızı korusun kendiliğinden şifa versin Rabbim .. düşündükce canm sklyor en ufak bsyinde korkuyorum ağlamasına bile dayanamiyorm ağlatmiyorum korkudan ama Rabbim korur merak etme bı yandan sole düşün daha çok küçükler ve tedavisi var ameliyat bile olsa Allah korusun illaki tedavisi var ..büyüyünce tedaviye geç kalınmış olmak da var Allah korusun şükür ki anne karnında soluyorlar doğunca da takip ediyorlar böle düşün içini rahatlar bol dua et bende öle yapıyorum 🌹 sana ne dedi doktor cokmuymus genislk ölçüsü konustnmu ne diyor