Gulceefe-00 Kızlar 40 gün geçti ve lohusa kanamam hala az az da olsa devam ediyor. Bu durum normal mi olabiliyor mu yoksa doktora gideyim mi? Daha önce bu durumu yaşayan var mı aranizda?