4-minikannesi-32 Şu an 37 haftadayım ve nst bağlanmam gerekiyor ama randevusuz kabul etmiyorlar ne yapmam gerekiyor başına böyle bir şey gelen varmı
Anne_N 4-minikannesi-32 şu an sadece körfez devlet hastanesinde randevu var. Benim bugün vardı ama hava şartlarından dolayı gidemem diye iptal ettim. Alikahya ya gidiyorum ben. Ama randevu yok malesef
Sertbas41 4-minikannesi-32 ben de bugün gittim acilden gidip doğumhaneye gittim orda zaten gereken herşeyi yapıyorlar bende randevu bulamadım öyle yaptım
hunilimom asyaebrar ben Şubat bası istiyorum bekliyorum Ömer beye gidiyorum hafta Şubat ortasına kadar da olur bu kadar geç randevu aldığını hiç bilmem
Mihriballim Ali Kahya da bulabilirsiniz belki acilden de giriş yaparsanız nst bağlarla azıcık abartin sancım var falan diye bakarlar
4-minikannesi-32 Mihriballim normalde doktorlada görüşmem gerekiyor sezeryan günü verilmesi lazım 38 haftada alıyorlar ben bu hastahaneden hiçbirşey anlamadım normalde son haftalarda kendileri randevu verip çağırmaları gerekiyor ama çok saçma yönetimi var insanları mağdur ediyorlar 🤷♀️
Mihriballim 4-minikannesi-32 bilmiyorum çiçeğim hastaneye gidip erkenden doktorun kapısının önünde bekle aradan girmeye calis
Yesim Kızlar hergün saat 16.00 da yeni gün aşılıyor tam o sırada ya arayın yada mhrs uygulamadan hemen alın randevuyu ben öyle yapıyorum bana da mhrs çağrı merkezi söyledi en sonunda isyan ettim 16.00 da girin arayın dediler
asyaebrar hunilimom canımm evet kaçırmışsındır illa iptal eden olur kontrol et sürekli 💖 https://imgyukle.com/i/o2H9Xs