Dila71 sizin yorumunuzu görünce biraz umut oldu. Ben de 31. Haftadayım son iki kontrolümde karın çevresi geriye düştü. Bugün en son 2 hafta geri olunca orturup ağladım artık😢 ben de çok kilo almadım. Karnımı gören küçük diyor. Rahmim de küçükmüş biraz. Hep kendimi suçluyorum.Sizin bebeğinizin sonraki durumu ne oldu benim haftalarda mı geriydi sizin ki de? 2,5 doğsa şükredicem biraz bilgi verir misiniz 🙏🏻