Cnsoner Hanımlar merhaba şeker yüklemesi yaptırdınız mı ? Bazı doktorlar zararlı ve gereksiz olduğunu düşünüyor sizce ne yapmalıyım ?
Loveis16 Cnsoner Ben de çekinerek yaptırmıştım ama bildiğin çilekli bi gazoz içtim hiç bi sorunum da olmadı tek sıkıntısı çok düşük çıktığı için şekerim şuan bol bol tatlı hamur işi yiyorum içim rahat çünkü 😂😂
Kelebekk-0307 Cnsoner benim doktorum kendisi istemedi bende yaptırmak istemiyordum zaten ama iyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim.
Busraferdi7 Ben yaptırdım doktorum isteğe bırakmıştı şeker günlük hayatımızın vazgeçilmezi neyini gereksiz buluyor bu doktorlar anlamıyorum iyi ki yaptırmışım çok şükür normal çıkmıştı sonuçlarım 💙