Msl22 21+1 ’di gittik canım bende yaptırmadım onları valla diyorum ya gittiğimiz hastane afiyet hastanesi sadece detaylı ultrason için gittik oğlumda da çakmak erdeme gidiyordum detaylıya şeker yüklemesi için falan hep orda yaptırdım o zaman bu hamileliğimde de bi abla sormuş çakmak erdem için detaylı ultrasonu 800 demişler oda biz gitmeden hemen önceydi şimdi ne kadar bilmiyorum ama dediğim gibi gittiğim dr çok tatlı dilli bi kadındı özel Afiyet Hastanesi dr adı Nurcan PEKER canım