Mnk16 canım bende üzülüyordum diyordum acaba bi sorun mu var neden büyümüyor 17ci hafta dolunca çıktı birden yani 4cü ay dolunca çıktı normalde kiloluyumdur ama dümdüz dü karnım internette bakiyordum baskalarina kendimde sorun var saniyordum ama ilk gebelikte geç çıkıyormus sende üzülme çıkacak emin ol 😊