[silindi]
28 haftalık hamileyim ve demir hapı kullanmadım. Tabi her ay kan değerlerim kontrol ediliyor. Hamilelik sürecinde beslenme anlamında hiç bir tavsiyede bulunamıyorum çünkü ilk 4 ay doğru düzgün yemek yemedim. Sürekli kustum.2 haftada bazen 10 günde bir serum takıldı. Bu tamamen bünye ile alakalı sanırım. Hamile kalmadan önce demir takviyesi kullanmıştım. Sanırım hala o takviyenin faydasını görüyorum. Birde o dönemde pekmez, kuru siyah çekirdekli üzüm ve haftada 2-3 kere et tüketmiştim. Doktorunuza danışarak beslenmenize belki bunları ekleyerek ilaç kullanmaya bilirsiniz