minikportakal Biz bugün mango olduk güzel anneler kızım içimde kıpır kıpır görseniz sabahları özellikle ilk gebeliğim ama hissediyorum 😍 sizler nasılsınız ne şikayetleriniz var
aylinpalaa minikportakal 8+1 fasulye tanemle günaydın 😂 mide bulantısı hemde aşırı şekilde ama buna da şükür diyorum🙌🏼 Benim de ilk gebeliğim oluyor inşallah sağlıkla kucağımıza da alırız 🙌🏼
Glsh14 minikportakal bizde 19+0 olduk ayniz😍az once muayeneden ciktim bizimki oturmus onune dogru egilmis uyuyordu ne yaptiysak uyandiramadik kizimi.ben daha o kadar net hissetmiyorum hareketlerini geceleri daha cok hissediyorum🥰
Bsrbsrrr minikportakal ay bende bugün mango olduk🥰 bende arada hissediyorum çok hoşuma gidiyor umarım sağlıkla kucağımıza alrıız😘
minikportakal aylinpalaa aminnn canım inşAllah bende çok çektim 14. Haftaya girmemle bitti şükür ama arada gelip gidiyor sadece o kadar
minikportakal Glsh14 me güzel bizim ki hep hareketli uyumuyor heralde 😂 kontrole cuma günü gittik ayaklar kasıklarıma doğruydu bastırıyor 😂
Ozce22 Bizde bugün 19 hafta olduk 😇 bir haftadır hareketlerini hissediyorum çok şükür🙏🏻 Genelde karnım aç olduğunda hissettiriyor kendini