znurstnKaraca Eveeeettt sıra banada geldi sonunda💃🏻Aylardır burda Doğum hikayeleri okudum yeri geldi bilgi aldım yeri geldi bilgi verip yardımcı oldum iyiki bu platformda bulunmuşum neyse gelelim doğumuma🙈hamileliğim boyunca sağlığım el verdiği sürece hep normal doğum istedim ve sağlıkla 39+ lara geldik doktorum 40.haftanın Bayram tatiline denk geldiğini ve tatilde olacağı için 39+4 e kadar kendiliğinden gelmezse suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi bu banada uydu çünkü doğuma nöbetçi doktorun girmesini istemiyordum, ve 39+4 te yani 17 ağustosta suni sancıyla doğumum başlatıldı ilk dk lar azar azar sancı verildiği için pek hissetmedim sonra ebe gelip açıklığıma baktı 3 cm açıklığım olmuştu ama sancılarım çoğaldı resmen acıdan ağladım canım çok tatlıdır normalde iğneden bile korkarım neyse 4 cm olana kadar o acıyı çektim ebe 4 cm olduğunu söyleyince öyle sevindimki hemen epidural istiyorum lütfen dedim beni hemen anestezi odasına götürdüler epidural takıldı etki etmesi için 10 dk beklettiler ebe açılmama tekrar baktı ve 8 cm olduğunu söyleyince şok oldum 15 dk içinde 4 ten 8 e çıktığını duyunca..sonra odama getirdiler epidural alınca rahatladım acılarım baya kesildi 2 dk geçmeden deli gibi sancılar tekrar girmeye başladı bu sefer popoma ve özel bölgeme aşırı baskı hissettim sanki bebeğim çıktı çıkıcak gibiydi ebeye söyledim hemen baktı ve açıklığımın 10 cm tam açıklık olduğunu hemen doğumhaneye inmemiz gerektiğini söyledi ve doktorumu aradı hemen doğumhaneye girdik ama aşırı baskı hissediyordum hemen çatala çıkardılar doktorum doğru zamanda doğru şekilde ıkınırsan 5 dk da doğuracaksın dedi ve sancım geldiği an büyük tuvaletimi yapar şekilde ıkındım sonra nefes alıp tekrar ıkındım 2.ıkınmamın sonunda daha 1 dk olmadan bebeğim çıkıverdi..ağrının geçmesi bebeğimin 1 dk da doğması beni şok etmişti😂saatlerce ıkıncağımı düşünmüştüm sanırım🤦🏻♀️Bebeğimi yanağıma koyduklarında bütün acım ağrım geçti çok güzel bi doğumdu özellikle açılmamın birden hızlı ilerlemesi çok iyiydi..evet suni sancı baya acı vericiydi ama ben dayandıysam herkes dayanır epiduralden sonrası zaten kolay oluyor😁kızım mis gibi kokuyor dünden beri onu izliyorum 9 aydır beklediğim bebeğim artık yanımda kucağımda çok şükür allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏🏼Ve en önemlisi normal doğumdan korkmayın gerçekten mucizevi bir duygu evet acı ağrı oluyor ama bebeğiniz doğunca bütün acılar bitiyor gerçekten..bu arada iki dikişim oldu rahatım acım yok şükür doğumdan bir iki saat sonra ayağa kalkıp yürüdüm normal halime döndüm..biraz uzun oldu kusura bakmayın🤦🏻♀️39+4 te suni sancıyla başlayan normal doğumum böyleydi güzeller güzeli kızım Ada’yı sağlıkla kucağıma aldım🙏🏼İnşallah sizlerde istediğiniz gibi bi doğum yaparsınız allah hepimizin gönlüne göre versin🙏🏼😍
Gamze111 znurstnKaraca allah bağışlasın ben çok korkuyorum ama çok da istiyorum normal doğumu bende ıkınma sanki saatlerce sürecekmiş gibi hissediyorum allahım yardım eder inşalah bizlerde senin gibi ☺️☺️
Miray_alparslan znurstnKaraca canım öncelikle hayrlı olsn bebegn epidural senin istegne baglı demi ona ayrı ücretmi alıyolar nasıl oluyor bnde 31 haftalıgmda
znurstnKaraca Deletedmom397 canım nst’te sancım hiç çıkmıyodu açıklığım hiç yoktu ve doktorum 10 günlük bi izne çıkıcaktı o yokken sancım olursa nöbetçi doktor doğumuma giricekti bunuda pek istemedim
znurstnKaraca Bu arada yazmayı unutmuşum Fatma ana eli otunuda yaptık ve gerçekten işe yaradığına inanıyorum bulabilen varsa yapsın benim açılmamın hızlı ilerlemesi o sudan dolayı buna inanıyorum🙏🏼🙏🏼
Papatyal znurstnKaraca maşallah cok sevindim adiniza insallah bizlerede kolay dogum hayirlisiyla nasip olur 🙂
Denizkizi znurstnKaraca hayırlı olsun 👶cok guzel bır dogum hıkayesı ıns bızde de hemen acılma olur .. hastahaneye gıtmeden mı ıctınız yoksa yanınızda mı goturdunuz suyu .. Ve kac saat sancı cektınız
znurstnKaraca Asminim kuzenim umreden bi tanıdığına getirtmişti canım ama internettede hac malzemeleri satan yerlerde oluyo diye duymuştum onlarda umreden getirtiyolarmış
znurstnKaraca Miray_alparslan evet canım isteğe bağlı, benim hastanemde ayrı bi ücret istemiyolardı çoğunluğu ayrı bi ücret almıyor
znurstnKaraca Denizkizi teşekkür ederim canım amin🙏🏼Bir gün önceden yapıp içmeye başladım canım hastaneye giderkende götürdük sancım olduğu zamanlarda hep içtim, 5 saat sancı çektim ama bunun sadece 2 saati şiddetliydi