Merhaba,yakın zamanda Beylikdüzü devlet hastanesinde doğum yapan var mı acaba? Nasıl geçti memnun kaldınız mı? Covid den ötürü devlet hastanelerinde bir kadın refakatçiye izin var,eşlere sadece 15 dk izin veriliyor vs gibi bir şeyler okumuştum doğruluğu nedir diye merak ediyorum açıkçası. Bir de hangi doktorla doğum yaptınız paylaşırsanız sevinirim