hunilimom daha neler duyacağız merakla bekliyorum normalde 4 haftalık hamileyken bile aslında bebek varlığı bir yada iki haftalıktır ondan önceki süreç regl dönemi başlangıcı ve yumurtlama dönemidir ama takvim bu sürecide içine aldığı için 4 haftalık diyor yani bir haftalık diye bir gebelik tıbben imkansız bir durum