Merhaba, 4 gün önce adet gecikmemin 4.gününde evde gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı, akşamına bir tıp merkezine gidip beta ya baktırdım 409 çıktı.
Dün hastaneden randevu alıp gittim, dr ultrasonda bakarken pcos olduğumu gördü, adet tarihlerim çok düzenli diyince olabilir dedi. Henüz keseyi göremedik, kilom fazla olduğu için pcos olabileceğimi söyledi. Son adet tarihim 21 Aralık, bebek 5 haftalık gözüküyor ancak sanırım geç döllenme. Bu durumları yaşayan oldu mu? İlk gebeliğim ve biraz üzüldüm.