DuyguAlkan saçlarım çok gür ve belimden aşağıya kadar dalgalıydı saçlarımı da çok beğenirim ve beğenirler herkes kestirme kestirme dedi dün gittim ve omzumda kestirdim.İlk defa sütyen hizasından yukarıda bu kadar kısa kestirdim 😊Hamilelikte saç kesilmez diye bir şey yok bu bir hurafe.Hiçbir sakıncası yok.Benim doğumuma bir ay var ve iyi ki kestirmişim diyorum o kadar rahatladım ki anlatamam ☺