asliu_ Nasılsınız? Bugun 15+3deyim kasik bel ve sırt agrim var maalesef. Önümüzdeki hafta üçlü test vereceğim. Siz verdiniz mi? Kac kg aldiniz simdiye dek? Sohbet edelim 🥰 💬
amineh58 asliu_ 15+5 bel ve kasık agrilari yorgunluk iştahsızlik hep var hamilelikte kilo verdim suan kac kg haberim yok 😄 2 hafta sonrada ben 3lü verecegim
asliu_ Yagmuracar0509 suan kacinci haftadasınız ? Ben de 62 kiloyla hamile kaldim bir bucuk kilo vermistim simdi verdigimi geri aldim az once tartildim 62,5 kiloyum cok kilo almaktan korkuyorum 🥰
Aynurm 15 haftalik hamileyim, 48 kg-la hamile kaldim, hala kilo alamadim. Bizim icin hirc birsey ifade etmiyor diye bosuna 2-li test vermedim, 3-lu, 4-lu testleri de vermeyecegim.
asliu_ Aynurm evet bu da bi bakış acisi ama sonuc dusuk riskli cikinca insan mutlu oluyor bence test verip guzel sonuc almak keyifli ama vermeyenlere de saygi duyuyorum
asliu_ amineh58 ben de haftaya sali veya Perşembe günü vereceğim doktorum o zaman gel dedi. Cinsiyetiniz belli oldu mu?
amineh58 asliu_ 13 haftalikken baktilar minik elini koydu göstermedi insaAllah bidahaki gittigimde ögrenicem catlamassam
mommyandbabyy 15+0 ım bugün ben de . Kafamda sersemlik hissi var başım ağrımaya başlayacak diye ödüm kopuyor. 67 ile kalmıştım 63e düştüm mide bulantıları bişey yiyememe yüzünden 😓
asliu_ mommyandbabyy gecmis olsun bulantilar geceli uc hafta oldu benim istahim acildi sizin de oyle olur insallah 🙏🏼
Siner 3lü 4lüyü dr unuz mu istedi. Bana ikili testin doğruluğu 3lü ve 4e göre daha yüksek dedi. İkili düşük riskli çıkınca diğerlerini istemedi🤔
asliu_ Siner bana doktorum herhangi bir şey söylemedi ben kendim de hemsireyim zaten tuk testleri yaptırmak istiyorum hafta hafta hangilerinin yapildigini biliyorum ben soyleyince de doktorum zamanini söyledi:)
Siner asliu_ anladım dr bana ikilinin doğruluk payı daha yüksek deyince diğerlerini yaptırmadım o da yaptır demedi☺️