twinsmommmm bi sorun yoksa büyük ihtimal 35 e kadar rahat kilo alırlar inşallah küveze girmede olmaz 🙏 açıkçası bende çok kullandım hala kullanıyorum progestan hariç , sadece kanım çok düşük kan hapı midemı bulandırıyor çok sık istifra ediyordum gece özellikle o yüzden en son 29 da gittim biri 1500 diğeri 1400 dü bizimde 100 gr var arada , önde gidiyorlardı daha fazla kilo almasını bekliyordum ama haftasındalar kötü değil demişti o bile beni tedirgin etti , bakalım bizde tedbir amaçlı vurulcaz , hem zor zamanlar ama hemde sanki en güvenli yer karnımmış gibi hissedip çıkartasım da yok 😅