Helinkeskin normal bir doğum yapmış kişi olarak söylemek istiyorum ki lütfen zorla o kadar rahat edeceksin ki kendi işini görmekte cabası odaya yürüyerek geldim . Ve hastaneye geldim serum bağlanmadan önce doktorum yürü biraz dedi çocuk baskı yapıyor çıkacak asagıdan ben yürüyorum caddede hastanede durursam sezeryan isterim diye açılma gittim 1 cm sonra serum vs takıldıktan sonra yattım ve açılma oldu hemen doğuma alındım hayırlısı olsun canım çok güzel bir şey doğul çok kutsal ve herkesin hikayesi farklı kötüleri dinleme 🙉 hep güzel şeylere odaklan