asli3 Kızlar 5.ayın sonlarındayım ve dün başladı sol tarafta böyle yürürken öksürürken falan batıyor bazen kasık ağrısı gibi ama ağrıdan çok batma gibi sanki 😔 Normal mi bu durum ya 😔😔
Defneeedemet Benmde. Aynı bu hafta 5 bitiyo aynı ağrılar var normal ondan bişe olmaz çocuk büyüdükçe yolda yürümek zor oluyo