Kızlar merhaba bu cuma Detaylı ultrasona gireceğim . Çok heyecanlıyım . Çocuğun yüz hatlarını görmek mümkün mü acaba ? Aşırı merak ediyorum kime benziyor. Hamileliğim boyunca ne bulantım oldu nede herhangi bir ağrım. Hala çok hissettiğim söylenemez. 20+4 olduk , hamilelik bitecek ben hala hamileliği hissedemedim. Benim gibi olan var mı? 🙈