Smeyyer Asdfgh_jkl bat 28 ama yapmadım daha test elim gitmiyor çünkü. göğüs ağrım ve ara ara kasık ağrım oluyor ama yine olmadı galiba ☹️
ZeynepTC Asdfgh_jkl 31 ocak bekliyorum yapmaktanda biraz çekiniyorum bu ayda olmadı diye bakalım 🤷🏽♀️
Asdfgh_jkl Smeyyer ben dün normal kaset test yaptım hem çok erken hemde erken gebelik testi değil diye çıkmamış olabilir. Bende de bitmek bilmeyen karın ağrısı var ayın 10 nundan beri, arada bi anda karnıma kasığıma batma ağrı giriyor bekliyorum bakalım
Asdfgh_jkl Smeyyer inşallahh 🙏🙏 benim geçen ay 28 günde adet olmutum yine öyle olursa yarın adet günüm bakalım sabah erken gebelik testi yaparım