Patito__ Selinzer Allaha sukur hersey yolunda sdece dedigin gibi zaman gecmiyor 😂 cinsiyet ogrendnizmi
Puhukuzusu Selinzer Yaz ayları geçsin daha hızlı geçicek diye umuyorum, sıcaklardan uyunmuyor.. 15+2 olduk, geç zaman geç zaman.. 😊😄 Yalnız doğuranlar, bu dönemin değerini bil diyorlar, demek ki doğduktan sonra daha zor of off 😅 Hepimize sabır diliyorum
Burcu582 Selinzer merhaba:) ben hala mide bulantısı kusmayla uğraşıyorum cok şiddetli baş ağrım var birde artık hayırlısı insallah geçer sonra bugün 14+3 olduk cinsiyete %80 erkek dedi doktor bakalım:)
Selinzer Patito__ benimki kendini gostermeyenlerden meraktan olucez..2 lı test yaptırdık şimdilik Yolunda hersey
Patito__ Selinzer hehee gizemli 😎 bnde yaptirdim cok skur hersy ii cikti bnmde zar zor bakindi erkege benziyor dedi ama degisme ihtimalide vr tabi bayramdan sonra tekrr bakacagiz
Mnlya Benım cok kotu gecıyor bulantı halsızlık hazımsızlık ıshall oooff offfff bunaldım resmennn cabuk gecse su gunlerr
Ozdemiryksl Selinzer Mnlya Puhukuzusu Merveaozturk Glmgkcmm arkadaşlar ilk 12 haftadan sonra direk sizeler de vitamin ve demire başladınız mı. Bazıları geç başlıyormus. Sizde nasıl durum:)
Sulemrahkuzey Puhukuzusu aman canım o bir klişe zaten hep derler 😄 ama emin ol gebelikte zor doğumdan sonrası da yapacak birşey yok anayız biz ana 💪🏻💪🏻😂😂
Puhukuzusu Sulemrahkuzey Bebek oynasın ve cinsiyeti yüzde beşyüz belli olsun ana olduğumu hissedicem inşallah 😅 Güç bizde artık 😅💪💪💪
Glmgkcmm Benim 15+6 şubat 3 görünüyor simdilik mide bulantilari azaldi ama karin kasık ve bel ağrıları devam
Selinzer Glmgkcmm yaa evet bu kasik bölgesinde aniden bir ağrı oluyor öldürüyor beni özellikle yatakta bi yandan diğer bi yana donerken