betuss5 RaYaRY Samsunda devlet hastanesinde oldum .Sorun yasamadim korkma hiç💞Ameliyat zaten 15-20 dk suruyor .Sonrasinda biraz agri vs oluyor ama 1 haftaya toparliyorsun.Sadece hastanede 2 gun kaliyorsun haberin olsn
betuss5 RaYaRY ben herseyi aldim lazim olur diye .Kendine hasta bezi al 2-3 tane .2 pijama takimi yetti bana.Kesinlikle emzirme atleti al cok kullanisli oluyor.