Merhaba;
Haftaya detaylıya gireceğim Maltepe tıp merkezini aradım randevu almanıza gerek yok buradan fisle sıra alıyorsunuz dediler son zamanlarda giden yaptıran var mı sırada çok bekliyormusunuz veya saat ikide falan gidip sıra olmadığı gibi şeyler oluyor mu? Neden randevusuz sistem yapıyorlar anlamadım gidipte olamadan gelirsem diye korkuyorum eşimin izni bir gün ve kızımı da anneme bırakıp gidicez.