Merhaba arkadaşlar 40+0 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde nst de sancı çıktı ama açılmam yoktu doktor sancın baya çıkmış doğum her an olabilir dedi bende eve gelip Meryem ana otunu suya attım ot bir kaç saatin içinde suda baya bir açıldı benimde sırtıma ağrı çok giriyor karnıma ise ara ara ağrı atıyor acaba Meryem ana otunu daha önce kullananlar oldu mu