Turkane_07 Merhaba qizlar ben 15arti 2 gunluk hamileyim ikinci hamileliyim birinci hamileliyimi malesef uzuzu sebeblerden dolayi 5 ci ayimda sonlandirdim ama hala bebek hareketlerini hiss etmiyorum boyle bi durum yawayan varmi ?
Cansuygt00_ Turkane_07 bazı bebekler öyle canım korkma yani hareketler olmasa bile çok sağlıklı olurlar doktorun ne diyo peki
Turkane_07 @“Cansuygt00_”# Cansuygt00_ cok tesekkurler doktora bir kac hafta once gitmiwdim o zamanda hiss etmemem normal demiwdi zaten ultrasonda iyi her wey qayet yolunda orda cok hareketliydi ama artik 16 ya gectik hiss edemiyorum bir az endiwelendim 16 hafta tamaminda yine gidicem doktora
Cansuygt00_ Turkane_07 rica ederim ne demek çok şükür iyi işte stres yapma yani arada çikolata falan ya ama beslenmene de dikkat et tabi