Cansuygt00_ Hanımlar merhaba 27 haftalık hamileyim ve çok kötü grip oldum nasıl atlatabilirim olupta atlatan var mı..?🤧🤒
kahvesever__ Cansuygt00_ girip kolay kolay atlatılmıyor maalesef 2 hafta çektim ben ilaç ta içemiyorsun çok kötü ama her gün bir bardak nane limon içe bilirsin doktorum demişti bana
Cansuygt00_ kahvesever__ öksürükte var çok kötü geçmedi bebeğim içinde korkuyorum onu etkilemiyor dimi
Turkane_07 Cansuygt00_ nebulizator kullana bilirsin ben de olmuwdum icerisine ilac olarak natrixlor 5 qram falan koyupda oksuruk icin cok iyi geliyor yinede doktorunla konuw oyle yap
kahvesever__ Cansuygt00_ Allah’ın izniyle birşey olmaz canım yatmadan önce her gün başı süt iç sabah ve akşam bir kaşık pekmez ye gerçekten öksürü bir müdeten sonra kesiyor