Ozlem0207 37+1 sezeryanla doğurdum kızlar bebeğim şuan küvezde. Hiç planlı bi doğum değildi gerçekten hesaptaki değil nasiptekiymiş
Ruzgarperisi Ozlem0207 Canim inşallah sağ sağlim bebeğine kavuşursun. Bende şuan hastanedeyim.dogum için.ne karar verilecek beklemedeyim.
Handan_65 Ozlem0207 Allah size bağışlasın insallh bndedede gebelik kolestazı var bugun kontrole gşdecem korkuyorum gitmeye doktor acilde alabiliriz dedı suan 36 +3
Minik0222 Rabbim biranönce yavrunuza kavuşmayı nasip eylesin 🙏🏻 Bizde tam 37+1’iz neden ani doğum oldu, ve küvezde kalmasının sebebi nedir. Bikaç gündür bizde sürekli hastanedeyiz. Karın çevresinde gerilik çıktı 🙇🏻♀️
Ozlem0207 Minik0222 amin inşallah 🙏🏻. Kontrolüm vardı Nst’ye girdim çocuğun kalp atışları çok yüksek çıktı. Gripliyidim o gün Ateşim kızıma vuruyormuş O yüzden kalp atışları çok yüksekti acil sezeryana alındım kalp atışlarını kontrol etmek için küveze aldılar.
Minik0222 Ozlem0207 Allahın izniyle çok kısa bir süre kalır. Artık büyümüş minik kız, size kavuşur sağ salim 🌺