Allahım çıldırıyorum bir gram uyku uyuyamadım dişim çürümüş heralde komple yanağım da ağrısı. Ne yaptıysam olmadı her şeyi denedim parol bile aldım 4 saat arayla 2 kere banamısın demiyor ağrı 🥺 31+1 korkuyorum çocukta karnımda kasılıp kasılıp duruyor. Son haftalarda da çekmezler artık heralde doktorum 29 dan sonra önermiyoruz demişti erken doğum olabilirmiş :(
Ben ne yapıcam kızlar yardım edinnn