Merhaba hanimlar dün akşamdan itibaren augmentin 1000 mg kullanmaya basladim. Dişimin üzerinde hafif bi şişlik vardi iltihap toplamıştı sanki. Bu gece uyurken o patlamış çok bisey yoktu da içinde yutmuşum herhalde tükürük ile. 15. Hafta da da böyle başıma gelmişti çok şükür bisey olmamıştı. Sizce bisey olur mu 24. Haftadayım uyuyamadım valla bu saatte kalktım farkedince 😒🤕